galoppera i snön är som att sova i bomull!

"rubriken säger allt"
har nyss varit hos hästen, mamma fick mocka,och fodra hästarna medans jag red, åh det var så härligt. ville aldrig sluta men sen efter jag hade ridit en timma så släppte vi in dom sen.
och sen gick vi in och fikade med några, haha mycket skratt där ja, och mamma är faktist rolig när hon har energidamp :) haha.

gud vad jag längtar tills imorgon, tur att man har en lillebror som man kan lura så att han säger vad man ska få i julklapp, hehe. jag ska få en kamera och om man zomar så blir det 48 megapixlar, är det bra/dåligt? :)
tycker att det är ganska bra ^^

men nu ska jag lyssna vidare på en massa goa låtar

jag önskar er alla en riktigt god jul
Kissssss (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0