har alice blivit sjuk?

hejhej, nu har jag tagit mig i kragen "som man säger" och städat mitt rum, haha. och ja gjorde det på en timma typ. och i mitt rum så ligger alla kläder på golvet och inga i garderoben, haha.
men nu är det fint igen,  tror jag?. mamma får bedömma ;p
 
snart ska jag ta och äta lite frukost och sen ta en skön 1 timmas dusch "som vanligt", pappa blir galen på mig när jag duschar länge, haha. och jag vet inte varför ja har börjat dusha så länge, förr duschade jag typ i 10 min förut? haha intressant jag vet ;)
ojojoj, glömde att jag ska upp till hästen sen i eftermiddag och rida i den "HATADE" snön :) så då får ja duscha sen också då :p

pusshej
bilden säger mer en allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0