helloo

jag har precis fixat en ny blogg... och designen är tagen av en hemsida, ni vet gratis designer. Men jag ska be någon gullig fixa en design åt mig så jag får ha denna undertiden. :)
jag hade typ tänkt att blogga om mode,hiss&diss, och sånt tror jag?.

& idag skulle jag igentligen till mode huset, men så blev det inte, så då fick man vara hemma ist, och josseh har varit hos mig hela helgen även att jag har varit sjuk. men hoppas jag inte smittade henne, men vi har iaf haft sjukt roligt, så jag ska lägga in lite bilder som vi tog med lilla joel :)
hehe just de ja. josseh och jag har varit 4 helger i rad, rekord ffs :')

nu vet jag inte vad jag ska skriva så bäst att jag slutar då, annars så blir jag bara skit tråkig :$
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0