JULAFTON!

hejhej, nu sitter jag och äter värsta fatet med choklad"praliner" skit gott ;)
har öppnat presenterna för ett tag sen, och jag fick...
*kamera 12 mpx
*2 muggar(valde dom själv)
*sporrar
*grimma
*träns
*något jag inte kan stava till
*minneskort till kameran
*en ful tröja som jag fick av farmor :$
*usb julgran som lyser (as ball)
*300 kr
*en film
*bad hair day mössa
*headsätt
tror det var allt, är faktist ganska nöjd? , men endå it :(
dagen har varit sådär typ..
finns inte så mycket att säga då men.
"bilder från min nya kamera"






orkar inte ladda upp fler. men jag ska ta en massa skabb bilder snart, men dom ska iaf in i bloggen tror jag (:

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0