sjuksjuksjuk och ennu mer sjuk

fyfan, jag är så helvetes sjuk, har skit hög feber & sånt, sen kan ja knappt inte andas.Och hostan tar kål på mej!
om jag mår bättre senare så ska jag och min sjuka lillebror ut och fotta lite naturbilder tror jag, han ville det typ.

& nydligen vaknade jag och undrade va mamma var, och hon va tydligen hos hästen?. Och sen kollade jag på ngt jävla program på disney channel, typ chaggiton lr ngt sånt var det. HAHA jag vet inget liv.
men nu måste ja rycka upp mig och inte sitta här och deppa bara för att dom andra i skolan har det mycket bättre och är FRISKA!, &&&&& carina ja ska försöka bli frisk till imorgon till hemkunskapen, love ya baby.
nu ska jag spela the sims 3, (haha om jag inte tröttnar på en gång som jag brukar, men har man tråkigt så har man? ^^
pusseeeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0