tidfördrift


KÄRLEK:
Är du kär just nu? nej
Isåfall i vem? ingen
Har du någon kille just nu?  nej
Har du dumpat någon? – mm
Har någon dumpat dig? aa
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?  ja, till mina vänner, asså killkompisar. lr ni fattar?
Vem kramade du senast?  hmmm, lovisa tror jag?

Är det okej att din kille strular med en annan tjej? nej?

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - nej inte vad jag tycker 
Har du bra betyg?  har omdömen med mål i..
Har du fått göra om ett prov någongång? japp många ggr.

Har du fått ett bra resultat på ett prov?  ja faktiskt

Sköter du dig i skolan - nja

Har du tuggat tuggummi under skoltid? jaa?
Haft mobilen på lektionstid? - Jaa

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj: 5
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? – ja
Trivs hemma? – nja sometimes
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?  nej inte vad jag vet?
Har skrikit och slagit din mamma? – skrikit men inte slagit?
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? –
nja nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - a mina brushor.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - älskar? nej gillar..

VÄNNER:
Du har vänner? – ja?
Du brukar vara med? – olika, oftast jimmie o lovisa

Vem/vilka var du med sist? lovisa
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? –jaaaa? :o

har du kill-kompisar? – Jaa?
har du pussat några av dina kompisar ? Jadå ;)
Skulle du kunna döda några av dina kompisar ? whaaat? haha nej ;)

Har du blivit av med någon kompis på sistone ? nej?

Fjortis:

Du sminkar dig varje dag? - nope
Putar med läpparna på kort? – nej
Tar kort på dina bröst? – neeej?
Använder foundation på läpparna? – nej lr jo när ja precis har sminkat mig men de går bort efter en stund
Super dig packadvarjehelg? – nejj? 
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?  ja plattar och tuperar mitt hår och har hårspray o vax typ?
Ditt hår e knallblont? - nej svart typ


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? – japp
När drack du alkohol senast : hmm vet inte
Vem bjöd dig på alkohol? – vene
Brukar du dricka alkohol? - naaaj
Har du druckit öl? – har smakat och det är det äckligaste o vidrigaste som finns ;s
Tycker du om öl? neeeeeeeej!


KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - haha, lol nej xD
Vill du bli kriminell? - haha lol igen, nej xd
Vad är inte okej med att vara kriminell? – ja vad brukar va okej när man är kriminell?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – jaa, fast nee xD 
Har du suttit i fängelset? - nej? 
Vill du hamna i fängelset? - nope :p


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - jao lr nej lr jo
När grät du senast? - skolavslutningen ;)
Har du gråtit över en kille du inte kunnat få? – nää
Har du har slagit ner någon? - jadå ;)
Du har skadat någon med flit? – kan har hänt ;)
Har du någon gång viljat döda någon? - neeej
Vem bråkade du senast med?  lillebror :s


Kommentarer
Postat av: IDA

Hejsan, kolla gärna in min bloppis där jag säljer bl.a den populära "over and out" tröjan från ginatricot helt oanvänd för 50kr!

Kram



http://mylifeasidaa.blogg.se/2010/june/bloppis-del-1.html

2010-07-01 @ 18:18:21
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0