hej på er :)

ja ni, nu har jag fixat mig i drygt 3 timmar, haha det är nog rekord, men ja har letat efter kläder som en galning, men jag har iaf hittat en okej snygg outfit. så, så är det :)
och nu sitter jag och lyssnar på en låt som jag peppade upp mig med, när ja sminkade mig och så, snacka om pepplåt inför nyår :)


för er som undrar vad låten heter...
Red- Gave It All Away.
den är faktist bra, även att jag inte lyssnar på sån dära jobbig musik, men den va faktist bra ;)
vid 6 så ska vi gå in till joel, men innan dess. ska ja hinna.

  • platta håret
  • sminka mig en sista gång
  • fixa håret
  • hitta ett par strumpor
  • och sitta vid datan ;)





det ser ut som om ja har mittenbena, men det är bara ngt kladd på spegeln :)



en sak till,
jag vill säga att hoppas ni kommer ha det bra idag, glöm inte bort att 2009 kommer aldrig tbx!
så ha en trevig kväll!
2010 här kommer jag!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0