>.<

Bästa veckodagen: Fredag tror jag?
Humör: ganska bra faktist
Favoritgodis: surt!
Är det nåt du absolut inte äter: lever,ärtsoppa,köttbullar,ägg aa det finns sjukt mycket mer!
Kläder just nu: leggings,linne,randig tröja.
Musik just nu: Nickelback - If today was your last day
Favoritsaft :Blåbär/hallon :) 
Dagens längtan: hmmm? vet inte...
Hur många kuddar sover du med: 5 st tror jag? 
Spelar du nåt instrument: Jag spelade bas förut ;)
Dagens frisyr: en knut i håret (y) :)
Kommer du ihåg din första kärlek: hehe joo, men det nämner jag iaf inte här ;)
Har du några homosexuella vänner: nja det tror jag inte?
Ser du på kärleken som ett misstag: nneee?
Bio eller promenad: Bio tror ja?
Dagens borde: Fortsätta sitta vid datorn :)
Dagens fundering: en saaak ;)
Snarkar du? iblannnnd ;p
Rädd för insekter? sånna som bitts?, haha fast för insekter det?;)
Det här är jag bra på: ööhm, jag är iaf inte bra på att komma på sånt här :p
Vad vill du jobba som? jag har ingen blekaste aning längre... xd
Chips eller godis? CHIPS
Skriver du dagbok? nej men jag gjorde när ja va liten. haha jätte kul att läsa nu iaf ;)
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? no tatuering. hade hål i navlen och läppen förut. men nu har jag bara i öronen :)
Hur många syskon har du? storebror,lillebror, en halv syster och en halv syster som tyvärr inte lever...
Är du rädd för blod? OM JAG ÄR ;)
Anser du att du är stark? jäää biffen här va ;)
Röker du? höhöhö neeejjjj :)
Snusar du? USH FY NEJ!
Använder du knark? Nejjj!
Kaffe eller te? Både och I think?:)
London eller Paris: Paris :)
Favoritfärg: alla fina färger ;) (a)
Född: Kalmar :)
Nationalitet: 50% finsk, 25%dansk. så jag är 25% svensk. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

hahha, jaa:d <3

2010-04-06 @ 14:19:23
URL: http://lliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack!

2010-04-06 @ 14:36:20
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0