Onsdag

Hejhej. Skolan idag var sjukt rolig, innan idrotten idag hade alla verkligen DAMP asså carina och natta, och delvis rebecka och jag hade ryck vi satt och skrattade hela tiden, men då syftar jag mest på natta och carina. Hahahahaha igen lär fatta vad jag menar, men dom som typ dog där inne i gympasalen fattade. kommer en video film på det senare :)
Sen efter jag har bloggat färdig, suttit vid facebook, o bilddagboken då ska jag till natta. Ao men det va typ allt?
tja då :D

Bilder sen skolan (videoklipp kommer ikväll)

jag och natta :)
(jag bjuder. btw det är dagens outfit)


matilda :)

 
lite av elin, sen lina och matilda :)




Kommentarer
Postat av: Matilda :p

hahaha va snygg ja e XD<3

nooot ^^

2010-04-22 @ 18:47:33
URL: http://maatildabergstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0