alice is back :)

igår va ja i kalmar hela dagen med filla,liza, och josseh. gud det va super kul. måste göras om tjejer!
sen har jag köpt lite grejer men det kommer senare i ett annat inlägg :)
josseh åkte hem med mig och vi har nydligen ätit våfflor,
sen juste ja, liza josseh filla & ja sprang till coop vid tio i tio och och det stängde vid 10, och vi köpte lite godis och så, och sen precis när vi gick ut vid 21:59 låste dom, haha.
men nu kme lite bilder sen helgen :)


liza gölle yynge :)


smex filla :)


fillas snygge mobil (a)


min roommpaaaaaahhh lr nått? XD
och filla är fotograf XD
och nej, hon tar inte på min rooommpaaaahhh :)


choklaaaaaaaaaaaad :')



fanns inga bilder på josseh, hon kanske gömde sig ? XD


Kommentarer
Postat av: josseh :D

jo första bilden ser man mig lite i data

rummet bakom! :D<3

2010-03-22 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0