faaan, sjuk igen :(

hejhej, har inte orkat göra inlägg oså.
och jag blev sjuk igår kväll, så jävla typiskt & ja var ju i emmaboda då med,
aja. men sen somnade ja hos pontus HAHA. och alla satt och skrattade åt mig för ja visslade när ja sov, och ja var ju it den enda som somnade, jokke somnade i pontus säng ;) . och vi kollade på hannah montana the movie (stavning)
haha.
men det va kul endå.


josse är fortfarande kvar här hos mig, för ja vill inte att hon ska åka hem bara för ja har lite feber ;)
pusshej :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

typ 2 år kanske, men jag klipper det såklart ett par gånger om året :) men det växer ganska snabbt också :)

2009-12-19 @ 17:56:30
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0