detta e till min bästa vän.

vi har gått igenom det mesta med varandra. vi va tajta många år. sedan gled vi isär, men ja har alltid tyckt du har varit det lilla extra och speciella. tillslut hittades vi tillbaka till varandra. och vi har så otroligt fina minnen tillsammans.jag hatar mig själv för allt jag har förstört mellan oss. jag hatar mig själv för allt jag hade kunnat göra bättre. jag hatar mig själv för att jag inte gjorde så allt blev bra, och att jag inte kämpade lite till. men du gjorde så jag blev starkare.så ja klarade det mesta. jag vågade chansa. jag litade på dej, och det gör jag fortfarande. jag har känt dig halva mitt liv. den halvan av mitt liv har varit underbart, jag har sett nya möjligheter. jag har äntligen öppnat ögonen. just nu e det så jävla stelt mellan oss. vi bråkar hela tiden, inget går som det ska. jag vill bara säga förlåt och jag hoppas du vet att du kommer alltid vara min bästavän. förlåt för allt jag har förstört och förlåt för alla tjafs och bråk. i mina ögon så är du den lilla speciella. och det ingen annan ser.

I will always love you.
/Din alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0