FREDAG!

hellue, idag äre fredag, ska nog snart åka upp med moppen till hästen, sen så ska jag nog sitta vid datan. skulle igentligen åkt iväg till min älskliing. men gjorde inte det av nårra anledningar...
min blogg suger om ni ville veta.
men ni får veta en as rolig sak som ja sa te vår lärare innan ja drog te bussen.


alice: fredriiiiiik tycker du om pedofiler?
fredrik: det var det dummaste jag har hört!
alice: what säger du att jag är ful, ååh hur vågar du säga så. ååååh... *haha*
(sen gick han o då sa ja)
alice: jag tror han började gråta.
alice: FREEEDRIIKKKKKK. tkr du om homosexuella?
fredrik: ...
alice: hur många vänner har du på facebook? 
fredrik: ingen aning, håller inte koll på sånt. hur många har du? 
alice: typ 220. .. vad heter din bästa kompis? 
fredrik:...
alice: juste ja, charls ingvar den tredje.
fredrik: haha, jaa. tänk att du kom ihåg det.
alice: och sen hans hobby är att spela schack med sin farmor.
och hans sportintresse är att tävlings simma med sin badanka i badkaret.
fredrik: hahaha ibland kan du få till det.
alice: ja ofc :)


Kommentarer
Postat av: ??????

fick du det lite suddigt runt munnen?åå så synd om dej...

2010-04-23 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0