orka blogga, orka fixa med bloggen, orka bry sig.

stackas kissie o alla dom "stora bloggarna" borde inte dom tröttna på att blogga. a men jag har iaf tröttnat.
inga bilder eller något har jag heller, stackas er som läser min blogg :o
haha okejokej jag ska inte skrämma iväg er xd
men iaf, idag skulle ja slå ner en liten skitunge i skolan men vår lärare stoppade mig och typ ströp mig, a sen skulle jag hoppa upp på bänken o då flög den nästan ner för trappan och jag flög en halv meter upp i luften men vår lärare höll mig i luvan så jag bara försvann i tröjan och  skrattade igäl. de gjorde iaf inte ont  ;p
hehe a intressant inlägg men skit samma.
pusshej:)

HAHAHAHHA ebba och jag bjuder :D
och ja ser förjävlig ut hahaha :D

sexigt matilda :)






Kommentarer
Postat av: ????????

vrf tycker du hon är sexig?vill du ha sex med henne eller????

2010-04-19 @ 17:04:35
Postat av: ??????

cccccccccccppppppppppppppppppp

2010-04-19 @ 17:17:53
Postat av: ??????

alice=fjortis ebba=cp barn fast förresten är nog båda både cp och fjortisar

2010-04-20 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0