fredag idag :D

tjena allihopa, jag känner mig extra glad idag för det är ju fredag ;)
och ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. vill ju att ngn ska komma och
sova över hos mig, men alla är ju så tråkiga och kan inte (n)
tror jag ska fixa mina naglar, haha dom ser för jävliga ut. för jag har
tuggat bort typ allt nagellack xd
jaja. intessant jag vet ;)


skolan idag då...
först matte, carina och jag jobbade 9 sidor i matteboken. Duktigt om något! + carina är ett smart huvud!!!
loggbok,klassråd, jag va sån ordförare? och jag typ sa fel hela tiden så ah, det va lite pinsamt haha :d
elevens val, då typ körde vi vollyboll?, kul ett tag men sen typ suttade det sen va det typ jägarboll, och sen örsjö pricken.
bild, carina och jag håller på att göra något kort till martina på alla hjätans dag, så vi satt och klippte ut flera hundra hjärtan typ, hehe :)



vad tycker ni jag ska blogga om?
("ALLA MÅSTE FAKTIST SVARA!")


Kommentarer
Postat av: carina

du är smarthuvud !!! :)

mode :D<3

2010-02-05 @ 19:26:16
URL: http://carinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0