hello :)

vid ett eller fyra "beror på" då åker jag till min jossiii :)
ochoch filla kommer också, fyfan vad kul det ska bli tjejer :D
och dessutom vid halv 5 typ ska jag köpa piercing, och ikväll tar jag hål i navlen :)
kanske kommer upp på bloggen sen ;)
a, men nu ska jag gå och packa, pussen


nu får ni reda på lite om mig typ :)

Du heter: Alice Isaksson
Smeknamn: beror på, joels pappa kallar mig för brallis ;p och pappa kallar mig för lollis? xd :$
pinsamt jag vet :)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen aning ?
Beroende av: Datan,Cola,Mobilen,Plattång,Smink? :)
Vad tror folk om dig: typ störd :D
Stämmer det: aa :D
Vad får du oftast komplimanger för: hmmm, mitt hår typ? lr för att ja har en perfekt röv :o(?)
Brukar du skratta för dig själv: jadå haha. :d
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Sover :)<3
Var bor du: Boda glasfuckingbruk och det suger kuk :)
Trivs du där: Njaaa, det beror väl på. men vi ska flytta till nybro på sommarlovet
Äger du några converse: nope
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Är du allergisk mot något: apelsin,nötter,godis,choklad :)
Hur svarar du i mobilen: a det är alice, lr hej det är alice
Antal timmar sömn inatt: 11 :d
Brukar du komma i tid: naej, beror på? (men alltid i skolan)
När mår du bra: På sommaren
När blev du fotad senast: hmmm, sist josse och ja va? xd
Hur känner du dig nu: vet inte, trött
Vanligaste färg på dina kläder: svaaart
Vad tycker du om fötter: Ehm?
Vad saknar du: sommaren och en massa underbara fooooolk
Hade du en bra kväll igår: adå
Favorit dryck på morgonen: antagligen läsk xd
Rakar du benen: aa :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar varirar det, efter tolv oftast om det är helg och lov :)
men om det är skola dagen efter så äre 10 :)
Är du blyg: ja oftast, men ibland inte :) 
Sysslar du med någon idrott: räknas cross? :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja jo lr jag vet inte, lr jo
Har du spytt offentligt: offentligt?
Är du nöjd med ditt liv: nja kunde varit bättre
Är du bortskämd: ganska kanske? men inte bortbort skämd :)
Vad gör du i morgon: är hos josse :)
Vad längtar du till: sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap: det varierar väl
Vad använder du för schampo: nivea ngt sånt
Hur gammal är du: 13 om 12 dagar :)
Tycker du om någon just nu: ja jag tycker om många :D
Gröna eller röda äpplen: röööda :)
Gillar du golf: Eh, nej?
Vilken tid gick du upp idag: halv 9 för mamma den jävlen väckte mig :'(
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Har du strumpor på dig nu: nope ;p
Är det okej att gråta: aa?
När grät du senast: igår, kollade på i taket lyser stjärnorna haha :'d
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta till thailand med carina :D
Bär du glasögon eller linser: jag har ju glasögon, men ja vill ha linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Alla kläder är väl igentligen märkeskläder?
Har du piercing: i öronen, men ikväll i navlen :d
Vill du gifta dig: kanske?
Vill du ha barn: vet inte
Solar du ofta: På sommaren, jag blir as brun :D
Är du bra på att laga mat: Bäst, hehe. bränt spagetti ode så ja :D
Är du flygrädd: nej, lr jag vet inte. har aldrig flygit? :)
Hur vig är du: hahaahahah inte vig :D
Är du musikalisk: nja, lite kanske?
Vad dricker du helst när du är törstig: cooola :)
Vilken är din favoritglass: hallon sorbet må ja tro? :)
Tror du på ett liv efter döden? nja :p
Tycker du om sushi? ush!
Vad äter du helst när du ser på film: hmm, beror på, men oftast äre väl godis lr chips kanske?
Har du tandläkarskräck: Neej, jag älskar att vara hos tandläka'N :D
Är du morgon- eller kvällsmänniska: hmm, kväll må ja tro?
Vilken ögonfärg har du: blå / gråa :'(
Har du någon gång gråtit dig till sömns: aaa faktist
Biter du på naglarna: a tyvärr, vet inte varför jag gör det? :o
Röker du: näääeeeee...
Hur ofta tränar/motionerar du: uhm, vet inte? 2 ggr i veckan (a)
Senaste låt du hörde: Whine up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0