minnen!

när jag gick i typ tvåan, så va det bara DUOCHJAG!
gud vilka bus ungar vi va.
vi sprang runt och skrev lappar och det stog typ, jag kommer döda dig.
och sen så ja vi dom i brevlådor och sen va det med i tidningen, fast inga
visste ju inte vem det va, sen så alla andra skit dumma påhitt vi har gjort!
haha man önskar att man kunde leva om dom minnerna igen!

(igga mig, för ja ser cp ut)






lillebrushan och jag, när vi paddlade, dock ser ja arg lr helt enkelt cp ut
för att jag sitter och skäller på albin för han inte kan paddla och sitter inte still ;)


cross lägret 2009, JA DET VA VERKLIGEN ETT MINNE!
(jag är ngn stanns te höger)

2010 pepp pepp pepp!




här är en bild när vi är och hälsar på släkten
i stockholm.


bjuder stort!!






danmark summer 09!
var där med moster, och hennes man, mormor och morfar, och kusin
barnet. det var sjukt mysigt. och jag vill verkligen tillbaka dit!
bilden är när vi är typ i hals lr ngt hette det, och detta är ett valgap
och det är ganska coolt att en val har ett sånt stort gap. liksom hela
gapet är ju inte ens med på hela bilden :o



öland 09,
underbart kul, och trist väder.
men shit the same vi hoppade i havet endå.!!



ölands djurpark här också. ni kan ju fatta hur mycket jag skrek när vi åkte
den dära berg och dal banan :o :D




______________________________________________________________________________________________

lite "nya" minnen kommer typ i helgen lr ngt, för jag orkar inte mer. för mina ögon är som russin. HAHAH :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag använder en från isadora :)

2010-02-04 @ 21:09:19
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0