15:19

vill ni höra fyra roliga saker?
ofc ni vill (a)

1:
jag:NATTAAAAA gör det inte så våldsamt
natta:vadå?
jag:BH;N!

2:
(jag grisade mig)
jag: asså gris snorganoff
natta: HAHAHAHAHA
jag:OOOOJ HAHAHAHA :'D

3:
(norton äter en kaka som jag gav honom och sen så smulade han sådära på mig och ja började gapa.)
natta:HAHAHAHA
norton:vadå?
jag:*host*
(sen hade jag as mke smulor i ansiktet och i hjärnan sa ja, och då typ fick ja skrattanfall)

4:
(carina och jag snackade om vad vi skulle skriva i vår deckare före)
jag: vad ska jag skriva då?
carina: skriv det
jag:ska jag skriva det?
carina: nej skriv inte skiv det.
jag:HAHAHAHA!



aja, snart ska jag åka pulka med natta, (a). fast först måste jag ringa min bejjbbiiihhh :)
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0