det kliar i skallen, lr på skallen XD

jag har precis precis tagit i all hårfärg lr vad det heter i mitt hår, så nu är det 40-30 min kvar tills ja ska ta ut det, good bye äckliga hår, welcome fresh håret :p
jag lägger upp en bild på mitt "nya" "vackra" hår sen när det är klatt ^^,

________________________________________________________________________________________________

förut så var jag ute och gick med lovisa en sväng, och redde typ upp allt som var fel, men det var bara typ ett missförstånd alltihopa. *pust* äntligen vänner igen, skööönt!
senare ska jag nog sätta mig och kolla på tv, och imorgon är det skola, så jävla sjukt jobbigt. känns som om jag har inte hunnit göra alls mycket :(
men nu ska jag spela mitt älsklings spppeeel. okejokej, jag kan berätta mitt spel. men inte nu ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0