detta är till min f.d bästavän!

asså fattar du inte hur dum i huvet jag var/är.
asså jag saknar dig så jävla mycket.
jag vill inte att det ska vara som det är nu! allt är som ett helvete utan dig.
 Du lös/lyser upp min dag, och du finns ALLTID för mig och störtar mig i vårt och tort.
allt är mitt fel, och jag vill att det ska vara du och jag igen som det alltid har varit.
jag saknar dej så mycket! tårarna rinner ner från kinden hela tiden, så fort jag tänker på hur bra det var förut. men nu är det så jävla dåligt!, jag vet inte vad jag ska göra utan dig.
och du vill säkert inte vara min vän igen.
snälla gumman!
vad ska jag göra?
skulle det bli såhär!
och hoppas  du förstår ALLA mina misstag!
kom tillbaka!

och jag hoppas du förstår alla mina jävla fucking misstag och förlåter mig.
för allt du och jag har gått igenom, så har vi stöttat varandra, speciellt har du  gjort det med mig
och jag är så jävla tacksam över!, så mycket du har hjälpt mig så borde du ha ett stort tack, när jag mådde skit dåligt så gjorde du så jag mådde underbart!
jag älskar dig. utan dig är jag verkligen inget
jag är helt tom utan dig!
kan du inte förlåta mig
jag orkar inget utan dig

var det inte du och jag föralltid?
är föralltid nu då? :(

jag älskar dej  1000 ggr om!
snälla förlåter  du mig?
 :'(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0