har precis kommit in!

tjaoooo, var nyss ute med älskliiiiiiing & joel, typ as tråkigt, för vi va ute typ i fem minuter!?
sen joel är en sån tjockis så han pallade it vara ute mer, ooooh nice! så det blir väl att sitta vid datan till typ 10 som vanligt -.-' pallar verkligen inte ngt ;o
och ja hatar mitt hår, det är helt jävla lockigt. och det hjälper inte att platta det. och precis när man går ut så ba POOOFF så är det lockligt great!?

hehe vilket negativt inlägg :ooooo
men ja funderar på att äta lajte glasssss (a)
ey, ja kan ju fråga ngn vill komma och ha freeeedagsss myyys med mej (a)
haha!

aja pusshej gullungar!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag kan säga en sak ni fattar it hur mkt jag gillar er,

har alltid gjort , jag kan bara säga det är it bara mitt fel det är allas, plus jag gillar dej, det vet du,

2010-01-16 @ 08:49:07
URL: http://lliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0