hej pojkar och flickor :)

sitter just nu i skolan, och vi har ngn belöning, och dom flesta kollar på film, men ja sitter vid datan.
ah asså detta har varit en skrattig dag om ngt, asså carina och jag har typ skrattat som faan när vi hjälpte till att poppa popcorn till klassen. hihi.
carina- fan vilken ful tavla
jag-det liknar frank (vår lärare)
jag- asså jag menar inte att du är ful, men du är inte super snygg heller.
HAHA snacka om bort gjord :$ piiiinsamt!
jaja, men jag tar mer om dagen när jag kommer hem.
pusshej!

carina är den enda som bryr sig om mig! :'(<3

vår smexiga skola :)

Kommentarer
Postat av: amanda lindblom

jag dig! <3

2010-01-29 @ 14:58:09
URL: http://aamandalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0