hhhhjärta

jag har lärt mig att ett år är 365 dagar
jag har lärt mig att en månad är 4 veckor
jag har lärt mig att en vecka är 7 dagar
jag har lärt mig att en timme är 60 minuter
jag har lärt mig att en minut är 60 sekunder
jag har lärt mig att en sekund utan dig är en evighet
jag älskar dig!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
heej, skolan var så jävla surt. asså jag hamnade fan i den sämsta ansvars gruppen.
typ ett emo,tönt,och ngn fjant. wihoooo -.-'
och ingen är jag vän med heller!
och sen fick jag sitta längst fram i mitten. & jag hatar sitta längst fram och i mitten. fan det känns som om dom jävlas med mig. asså omg :s

aja, men sen ska jag baka två sortes muffins och så.
och nu sitter jag och äter lite godis, men ja åt ngt som smakar ääckkeel så ja ska gå nu och slänga den.
puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0