sista inlägget för idag!

nu ska jag gå och dusha, och sen ska jag kolla lite på tv. och sen ska jag sova. och imorgon är det skola.
vi har typ ngn friluftdag lr nått sånt. och ja har fortfarande inte bestämt mig om ja ska åka pulka lr skidskor igentligen vill ja it göra ngt av de. för att
man måste ha hjälm när man åker skidskor och sen pallar ja it släpa med en pulka i bussen liksom!? :s

och tack till alla som kommenterar så otroligt fina kommentarer. :')
pusshej!

btw, tkr ni ja ska ha denna headern?

Kommentarer
Postat av: ebba

hej alice:)

fin blogg du har måste jag säga:)

du är riktigt bra på photoshop också!

har du lust att fixa en header till mig?(A)

om du har lust kan du väl skicka en kommentar om det på min blogg :)



ha det bra:D<3

2010-01-10 @ 20:53:45
URL: http://ebbaisaksoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0