sommarlov (L)

hejhej, sommarlov nu då. känns overkligt? :o
kan berätta lite om skolavslutningen...
först så gick ja lite tidigare till bussen och mötte matilda och lovisa, sen kom jimmie och min lillebror sen stog vi där och tog massa kort typ 50 st? ja sen kom min buss o då åkte jag till skolan och då tog ja massa kort sen så fick vi köra hänga gubbe min lärare ba...
l: vi kan ju köra hängagubbe?
dom i klassen: VI HÄNGER ALIIICE!!! :D 
jag: nähhäääääääää sluuuttaaaaaaa (a) :D
haha asså de var mycket roligare en som det står (a) 
a men sen så efter det sjöng nårra i 3:an typ på skolgården, sen så blev det tårtdags. carina och jag skulle äta tårta som skulle vara i 7 år. hahaha. :D
sen så efter det gick vi till kyrkan och carina och jag hade små mini flaggor som sitter på tårtor sen gick vi och viftade med dom till kyrkan, sen så sjöng F-3 i kyrkan sen sjöng 6:an en låt. (videoklipp finns) sen så kom rektorn och tackade av oss, sen så fick vi en present en skål som de stod smått&gott på sen låg det godis i. joel det klantskallen tappade den iför alla i kykan så det sprack hahaha xd
ja sen efter vi va klara i kyrkan gick alla ut och kramades och natta och sofie började gråta sen när alla sa att dom skulle sakna mej började jag gråta. bara för jag kommer sakna att så sjukt mycket. a men det var grymt pinsamt iaf!
sen åkte mamma,min lillebrussshha och jag till nybro o hämtade min storebror sen handlade massa saker för min storebror ska till DH a sen åkte vi hem och ja och albin tog massa kort.
det har varit min dag en så länge, hoppas ni orkade läsa :)
( bilder och video kommer i andra inlägget!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0