torsdag!

hello, har nyss börjat packa tills imorgon är snart färdig, och fasiken vad brun jag kommer bli när man är på en motorbåt ute på havet i nårra dagar och på en strand shit jag kommer se ut som en kål bit, och jag är glad för de ska vara fint väder hela helgen :)
vid 6 ikväll ungefär ska matilda&lovisa o ja åka till emmaboda. så ja måste skynda med att packa sen måste ja fixa mig. haha javet ni undrar säkert varför de tar så lång tid lr nått, men de tar lång tid för mig att packa haha ;)
aja puss :*
RANDOM

Kommentarer
Postat av: E L L E N - fotoblogg

SVAR: Nej, gjorde åt andra förrut men inte längre (:

2010-06-24 @ 12:08:08
URL: http://eellenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0