väx upp förfan. du är så jävla barnslig..

sluta förstöra mitt liv, du säger det ena och det andra till mej men jag tar inte åt mig ett skit av det du säger eftersom jag redan vet att du är så jävla patetisk. gud jag hatar fan dej innan hade verkligen inget emot dej. du tror du är så tuff men där har du tyvärr fel. jorrå visst har jag fel som sitter här och skriver om DEJ, men jag är så jävla förbannad så jag måste skriva av mig. du är på mej som ngn jävla igel typ? haha asså jag har bara suttit och garvat åt dej.   
you destroy my life, bitch..
Hej Då! :@

Kommentarer
Postat av: ellenjooooeergensen.

vem gumman?<3.

2010-06-09 @ 20:40:08
URL: http://ejorgensen.blogg.se/
Postat av: rebecka

det är jag elr hur

2010-06-09 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0