dagens.

Humör: sådär, men typ bra?
Planer: inga stora planer
Lyssna på: inget just nu, men för typ någon sekund, så vare technologic
Artist: men olika typ :)
Tv program: inget :)
Bästa: många
Blogg: kända lr sådär som min? haha :D
Väder: typ snöar som in i he*vete
Gjort: skola o data en så länge :)
Beroende: läsk ;o
Känsla: bra?
Sämsta: att ja bet mig i läppen nyss så det blöder haha xd
Klädsel: håligajeans från bikbok,linne hm,luvtröja ngn sida på internet. 
Mat: potatis och typ kolpudding i skolan haha xd
Frisyr: nersläppt och jag HATAR mitt hår :/
Citat: alla är inte perfekta? (a)
saknad : mååånga
Vän: mååååånga?
Plats: skolan och hemma (y
Pryl: mobilen ffs :D
Minne: ööö? inget typ?
Längtan: sommaren kanske?
köp: inget tror ja? ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0