FREDAG :)

hellu.
skolan var bättre en igår, men haha ja fick snacka med vår lärare idag igen. mahaha ja är busig. nä men ja hade visst skrikit massa saker till 3 st men det va inte jag utan det va en killkompis sen sa han att ja hade sagt att han skulle säga det. ja men det gick fint endå att snacka, sa ba att ja skiter i allt, jag bryr mig inte vad alla andra tycker. men haha jag lovar det gör jag faktist inte mitt hjärta är trots allt inte gjort av sten :p

ikväll blir det fredags mys hos nadyyy, så drar dit snart, pusshej :)
+ ja är grymt bra, för ja har pluggat (a)

Kommentarer
Postat av: elin

jag hade it sagt det:)

det var rebecka och lina.

2010-03-12 @ 19:07:20
URL: http://eliinlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0