hejsan :)

jag stavar fel jag vet det, jag suger på svenska :)

mår mycket bättre nu wihu + i kanten på det :)
pappa kom hem med min KÄRA LG idag!
längtar som faaeeen tills på söndag. Idag va ja faktist ute ett tag
satt på trappen i 5 minuter kanske, härligt med sol!
snart ska ja gå och översätta lite till engelskan för ja kommer inte hinna så mycket,
och föresten tack till carina för HON ÄR DEN ENDA MÄNNISKAN SOM SÄGER NÅGOT
OM LÄXOR SÅ HON ÄR VÄRLD TYP 100000 KR HAHA :) (vet inte varför ja skrev med stora bokstäver men ja;p)
a tack till dig iaf! (L)
men nu ska ja dra.
ciao

(har mammas häst jacka för att ja ville inte frya hehe)
älsklings allan ballan och ja ute i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0