långt inlägg

asså jag har fan panik på mina lärare, ALLA är imot mig och skyller på mig. dom säger att ALLT! hänger på mig om vi ska ha ngn melodifestival lr inte, fyfan. det är ju inte bara ja som ska ändra på mitt beténde! och lena fick värsta rycket på mig när ja skulle gå till bussen, hon skällde ut alla att dom skulle gå hem och dom inte fick vara där för hendrik men dom får vara där för vi har snackat med han om det. och sen slet hon i mig och SKREK! att ja skulle till bussen för den va här. och heregud ja visste det för ja skulle till bussen. och sen så sa hon lika dant till joel. asså hon är en jävla hagga! fyfan hatar henne. alla lärare är cp!

ja skolan va åt helvetes sjukt cp skadad! orkar inte prata om det!

joel fyller år imorgon så grattis till honom (a)
och ja ska typ sova hos natta imorgon. så de kme bli fett nice,
sen fick ja en försenad födelsedags present av natta :)
en luvtröja. AW thanks honey <3

om typ 2 veckor kommer nårra tjejor hit till mig igen, va kul jue :)
men nu ska jag gå och äta och typ kolla på ghost tralala ngn ting  :)


älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0